Be kategorijosBLOGAS

7 įsimintinos citatos iš el. knygos „Mrs. Perfect. Moteris, kuri nemokėjo verkti“

PDF knyga „Mrs. Perfect. Moteris, kuri nemokėjo verkti“ – Jūsų prasmingam laisvalaikiui.

Saviugdos romanas sujungia įtraukiančią meilės istoriją su savęs ir Visatos dėsnių pažinimu. Tai romantiška istorija apie stiprią moterį, kuri nuo vaikystės stengėsi pateisinti tėvų lūkesčius, nuolat ir daug reikalavo iš savęs. Todėl nepateisindavo ašarų, siekė maksimumo ir nepasitikėjo vyru, kol… vieną dieną susikurtas tobulas pasaulis žlugo. Nepakeliamas kaltės jausmas, žlugusi santuoka ir nusivylimas savimi sukėlė nemalonias pasekmes.

Tuomet prasidėjo sudėtingos, bet prasmingos savęs bei kertinių gyvenimo tiesų paieškos. Netikėti įvykiai, nauja meilė ir sutikti žmonės iš esmės pakeitė Atėnės gyvenimą.

7 prasmingos citatos iš knygos „Mrs. Perfect“:

  1. „Tu pati nusigręžei nuo savęs, nes jautiesi stipriai suklydusi ir manai, kad tai yra neatleistina nuodėmė. Neįsižeisk, bet pernelyg išdidūs žmonės, kurie nori kontroliuoti visus ir viską, netikėtai žlugus planams, taip stipriai nusivilia savimi, likimu ir visu pasauliu, kad suserga depresija.“
  2. „Tikėti ir jausti, kad tai yra realu – du skirtingi dalykai. Pavyzdžiui, jūs garsiai sakote: „Aš tikiu, kad šįkart tikrai laimėsiu milijoną“, nors viduje kažkas „sėdi“ ir tyliai juokiasi iš jūsų „tikėjimo“. Tiesiog visa savo esybe nejaučiate, kad tai yra realu. Tai yra pagrindinė priežastis, kodėl nesipildo mūsų svajonės – mes paprasčiausiai nelaikome jų tikromis. Tą pačią akimirką, kuomet mes vizualizuojame ir tarsi apčiuopiame, kad mūsų noras yra jau išsipildęs arba pildosi dabar, pradeda vykti „stebuklai“. Juk nuo tikėjimo namai nepasistato, tam reikia tikslingų minčių, energijos ir atitinkamų veiksmų.“ Lygiai tokios pat taisyklės galioja ir ligos atveju, jeigu tik tikėsime, kad esame sveiki, bet pasitaikius pirmai progai skųsimės, kaip sunku išlikti sveikam šiais laikais ir dar tuo pačiu metu užkandžiausime čipsais bei užgersime limonadu, bus tik laiko klausimas, kada mūsų tikėjimas prasilenks su tikrove. Jeigu norime pasveikti ar išlikti sveiki, pasąmonėje turi būti programa „aš sveikas“, lemianti atitinkamą elgesį bei rezultatus.“
  3. „Vieną ankstyvą rytą sėdėjau ant jūros kranto, žiūrėjau į neramias bangas, dairiausi į dangų, stebėjau skraidančius paukščius, smėliu bėgiojančias skruzdėles ir didžiai savo nuostabai, suvokiau, kad gyvenimas verda nepaisant mano vidinių kančių ir aš galiu sėdėti savo susikurtoje savigailos pelkėje dar visą amžinybę, arba numoti į viską ranka ir įsilieti į džiaugsmingą gyvenimo ritmą. Apskritai, turiu būti dėkingas, kad esu sveikas, energingas žmogus, galiu dabar pat pakelti savo sėdynę ir keliauti prisidėti prie visų gerovės.“
  4. „Svarbiausia moteriai nestoti į vyro vietą ir gerbti jo veiklą, kad ir kokia ji būtų, nekelti savęs aukščiau antrosios pusės. Rodyti pagarbą vaikų ir kitų žmonių akivaizdoje. Savo meile įkvėpti vyrą didiems darbams ir skatinti prisiimti atsakomybę už šeimos gerovę ne grūmojimais, o ramiu pritarimu jo sprendimams. Jei moteris manys, kad yra kur kas stipresnė už vyrą ir nuolat patarinės bei imsis visų įmanomų darbų pati, tuomet sulauks disharmonijos ne tik santykiuose, bet ir savo kūne.
  5. „Ar jūs tikrai save mylite? Sakote, perkate sau brangius daiktus, lankote SPA procedūras ir kitaip save lepinate. Visa tai yra šaunu, jei esate nepriklausomas nuo šių malonumų ir lygiai taip pat gerai jaustumėtės atokiame užmiestyje be jokių patogumų. Jeigu ne, tai ši meilės išraiška neatspindi tikrojo jausmo. O visų šių minėtų malonumų siekiate tik dėl trūkumo jausmo viduje.“
  6. „Nekaltinkite savęs dėl netinkamo elgesio, taip jau buvo, priimkite praeitį su visomis istorijomis ir paleiskite ją. Ateityje būsite atidesni ir sąmoningesni. Nereikalaukite iš savęs kardinalių transformacijų akimirksniu, juk įpročius, programas kaupėte nuo gimimo, todėl leiskite viskam savyje kisti pamažu. Mokykitės atpažinti savyje žalingus mąstymo ir elgsenos modelius, priimkite juos ir keiskite pozityviais. Pavyzdžiui, kuomet pykstate, bėgate į virtuvę ieškoti maisto, taip pykčio energiją dar stipriau išplečiate ir „nusodinate“ savyje. Kai pajusite, kad jau kažką dedate į burną, stabtelėkite ir įvardinkite sau ką jaučiate – natūralų alkį ar susierzinimą. Jeigu susierzinimą – įvardinkite kodėl taip jaučiatės: gal nepriimate kito nuomonės, situacijos ar dar kažko.“
  7. „…įvykiai, žmonės, situacijos yra skirti tam, kad keltų į paviršių mumyse esančias programas, kurių daugumą jau atsinešėme gimdami. Kuomet savyje randame ir atpažįstame tobulėti trukdančias užstrigusias energijas, emocijų pavidalu, tada jas išlaisviname bei harmonizuojame ne tik savo sveikatą, bet ir pačią įvykių tėkmę. Visatoje taip jau viskas vyksta: energijos laisva tėkmė yra privaloma, jeigu jai kas priešinasi – kenčia. Visos mūsų emocijos, jausmai, taip pat yra energija, jeigu mes slopiname ir užgniaužiame juos, tuomet sutrinka energijos tėkmė, o mes jaučiamės blogai. Todėl rekomenduočiau nelaikyti ašarų, nenuryti kartėlio ir neapsimesti, jog nieko nejaučiame. Nesakau, kad pultumėte į atlapus ar iš pykčio rėktumėte visa gerkle ant kito žmogaus. Tiesiog priimkite savo pyktį: „Taip, man dabar labai pikta ir aš leidžiu tam pykčiui tiesiog ištekėti“.“
 
Norite paskaityti daugiau?  Parsisiųskite NEMOKAMAI, štai knygos Mrs. Perfect ištrauka .

 

Rūta STEPONAVIČIENĖ

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *